czwartek, 8 stycznia 2015

Warzywo nr 1 - Cukinia

Zaczęłam od warzyw, bo wyglądało na to że styczniowe warzywo to hafcik mały i szybki. Miałam zacząć już wczoraj, ale okazało się, że niestety brakuje mi jakieś 70% kolorów muliny, które musiałam zamówić on-line. Nie odłożyłam jednak kanwy na bok, ale wyhaftowałam tyle z cukinii, na ile wystarczyło mi kolorów:
Widać warzywko i zarysy kwiatka. Dość fajnie i szybko się haftowało, jednak już wiem, że zrobiłam błąd.... właśnie odkryłam na legendzie kolorów opis, że półkrzyżyki robi się 1 nitką, a ja standardowo poleciałam 2 nitkami.... Może kolejne warzywko zrobię tak jak należy...
Teraz kanwa poleży kilka dni i poczeka na przesyłkę. Ja tymczasem zacznę sobie SAL-owe pomarańczki. Z nimi na szczęście nie muszę się spieszyć, bo mam na nie całe dwa miesiące.
A Wam jak idzie?

1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.